Sára Doanová

Bachelor's thesis

Influencer Marketing

Influencer marketing
Abstract:
Tato Bakalářská práce je věnována problematice influencer marketingu, a jeho roli a možnostem v průběhu budování a propagace konkrétní značky prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je navržení marketingové strategie s využitím influencer marketigu, za účelem zlepšení propagace značky Primark v České republice a nárůstu prodeje jejích produktů. Práce se nejprve zaobírá teoretickými východisky …more
Abstract:
This Bachelor thesis is devoted to the issue of influencer marketing, and its role and possibilities in the course of building and promoting a specific brand through social networks. Its goal is to design a marketing strategy using influencer marketing in order to improve the promotion of the Primark brand in the Czech Republic and increase the sales of its products. The work first deals with the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ondřej Benda
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON