Přínos P. F. Lazarsfelda k současné podobě výzkumu masové komunikace – Štěpán KAREŠ
Štěpán KAREŠ
Bakalářská práce
Přínos P. F. Lazarsfelda k současné podobě výzkumu masové komunikace
Paul F. Lazarsfeld's Contribution to the Contenporary Image of the Mass Communication Research
Anotace:
Tato práce se zabývá osobou P. F. Lazarsfelda a jeho přínosem pro komunikační výzkum. Do Lazarsfeldova příchodu těžila sociální věda především z narativních teoretických koncepcí a nebylo běžné získané poznatky ověřovat pomocí empirických metod. Jednou z klíčových postav, ne-li na tomto poli sociální vědy postavou nejdůležitější, byl právě Lazarsfeld a jeho neutuchající touha neustále do získaných …víceAbstract:
This work deals with the person of P. F. Lazarsfeld and his contribution to communication research. Before Lazarsfeld, social science utilized narrative theoretical concepts and it was not customary to verify obtained results by means of empirical methods. One of the key figures, maybe the most important in this field of social science, Lazarsfeld had an unrelenting desire to reflect human experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. Hynek Jeřábek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAREŠ, Štěpán. Přínos P. F. Lazarsfelda k současné podobě výzkumu masové komunikace. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Lucie Jurčová -
Když se řekne fotograf – soubor publicistických interview pro Magazín DNES + TV
Simona Lacinová -
Disc Jockey (série publicistických interview pro hudební magazín Full Moon)
Adéla Procházková -
Přepis interview a jeho možnosti
Aneta MÉSÁRIKOVÁ -
Série publicistických interview na téma XL móda v České republice pro magazín Elle
Jana Krajčová -
Empirický výzkum edukace házené na Masarykové univerzitě v porovnání s tuzemskými a zahraničními univerzitami
Tomáš Horáček -
Podcasting jako nástroj proměny Českého rozhlasu v době individualizace mediální spotřeby
Barbora Jančeová -
Mediální rutiny zpravodajské redakce Českého rozhlasu Vysočina
Tomáš KOLÁTOR