Vojtěch Řehák

Master's thesis

Olympijské parky v ČR,využití v marketingu vybraných firem

Olympic parks in Czech Republic, use in marketing of selected companies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pořádání olympijských parků v České republice a jejich využitím v marketingových strategiích vybraných firem. Hlavním cílem je zhodnocení analýzy marketingové strategie tří hlavních partnerů. Šlo o společnosti Škoda Auto, Skupina ČEZ a Pilsner Urquell. První kapitola se zaměřuje na teorii obecného marketingu. Druhá kapitola pojednává o teorii sportovního …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of organizing Olympic parks in the Czech Republic and their use in marketing strategies of selected companies. The main goal is to evaluate marketing strategies of three main partners. It was Skoda Auto, Skupina CEZ, and Pilsner Urquell. The first chapter focuses on theory of general marketing. The second chapter aims at theory of sport marketing and focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2017
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Alena Kindová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69344