Kristina Adamcová

Diplomová práce

Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas

The use of celebrities in marketing communication of adidas women cosmetics brand
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit vhodnost volby beachvolejbalových reprezentantek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové jako nových tváří dámské kosmetiky značky adidas. Po představení značky adidas následuje popis portfolia produktů distribuovaných touto značkou, deskripcí její komunikace a charakteristikou komunikace hlavního konkurenta. Sekundární výzkum připravil potřebné základy pro výzkum …více
Abstract:
The objective of the diploma thesis was to evaluate the suitability of choosing beach volleyball representatives Kristýna Kolocová and Markéta Sluková as the new faces of the adidas brand women's cosmetics line. Following the introduction of the adidas brand is an account of products portfolio distributed by this brand, description of their communication and characteristics of communication of their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Martina Chládková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40726