Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad – Iva Zitková
Iva Zitková
Diplomová práce
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Commercial communications of iPhone and iPad applications
Anotace:
Diplomová práce na téma Komerční komunikace aplikací do iPhonu a iPadu se zabývá analýzou účinnosti jednotlivých prvků, které jsou nutné pro úspěšnou aplikaci se zaměřením na komerční komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, část se zaměřuje na popsání úlohy komerčních komunikací v dnešním světě, vymezení mobilního trhu a jeho záazníků a vyjmenování aktivit doporučených …víceAbstract:
The Master's Thesis with a title Commercial communication of iPhone and iPad applications is focused on the analysis of the effectivness of the individual elements that are neccessary for a successful application with a special attention on commercial communation. The paper is divided into two parts where the first (theoretical) one talks about the role of commercial communication in today's world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29259
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Martin Olša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29259
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec