Bc. Klára Višinková

Bakalářská práce

Překážky ve vzdělávání dítěte s ADHD v předškolním a mladším školním věku

Barriers to the Education of a Child with ADHD et Preschool and Younger School Age
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza překážek ve vzdělávání dítěte s ADHD v mateřské škole, v prvním a druhém roce základní školní docházky. Popisuji specifické potřeby dítěte v předškolním a mladším školním věku z hlediska jeho vývoje a překážek v osobnostním pojetí. Dále pak definuji specifika neurovývojové poruchy chování ADHD (z anglického Attention Deficit Hyperactivity Disorder, porucha pozornosti …více
Abstract:
The main goal of my bachelor’s thesis is to analyze barriers to education, socialization of a child with ADHD at preschool and in the first and second year of elementary school attendance. I focus on specific needs of a child of a pre-school and younger school age in terms of the personality concept of a child and his development. I also cover specifics of neurodevelopmental behavioral disorder – ADHD …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta