Radovan Mihok

Master's thesis

Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense

Contextual advertising using Google AdWords and Google AdSense
Abstract:
Práce se zabývá kontextovou reklamou na internetu pomocí služby Google AdWords. Popisuje jednotlivé části plánování reklamní kampaně (volba produktů, typů reklamy, klíčových slov), řízení a hodnocení úspěšnosti (výpočet ROI a dílčí ROI).
Abstract:
The thesis introduces contextual advertising on internet using Google AdWords. The paper describes individual steps of an ad campaign (product choosing, ad types, keywords), its management and success evaluation (calculation of ROI and modified ROI).
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2010
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Petr Koblovsky

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23773

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod