Právní a etická regulace reklamy – Pavla Chlebounová
Pavla Chlebounová
Bakalářská práce
Právní a etická regulace reklamy
The legal and ethic regulation
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma Právní a etická regulace reklamy je shrnutí českých právních norem zabývajících se reklamou nebo činnostmi s ní souvisejícími. Dále je zde popsáno zejména etické hledisko regulace reklamy, tak jak jej stanovuje Kodex reklamy. Praktická část je věnována popisu vybraných kauz minulých let, které řešila Rada pro reklamu. V závěru práce je uveden i rozdíl etického vnímání …víceAbstract:
The main subject of the final Bachelor thesis The legal and the ethic regulation in advertising is summary of Czech legal rules in connection with advertising. It describes mainly ethic point of view according to Codex of Advertising. Practical part describes chosen causes of several past years, which were solved by the Council for Advertising. In the end of the work there is presented the difference …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Olga Horová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14114
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
Dominika Dvořáková -
Etická regulace reklamy v České republice, Velké Británii a Francii
Adéla Weczerková -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová