Pavla Chlebounová

Bakalářská práce

Právní a etická regulace reklamy

The legal and ethic regulation
Anotace:
Předmětem bakalářské práce na téma Právní a etická regulace reklamy je shrnutí českých právních norem zabývajících se reklamou nebo činnostmi s ní souvisejícími. Dále je zde popsáno zejména etické hledisko regulace reklamy, tak jak jej stanovuje Kodex reklamy. Praktická část je věnována popisu vybraných kauz minulých let, které řešila Rada pro reklamu. V závěru práce je uveden i rozdíl etického vnímání …více
Abstract:
The main subject of the final Bachelor thesis The legal and the ethic regulation in advertising is summary of Czech legal rules in connection with advertising. It describes mainly ethic point of view according to Codex of Advertising. Practical part describes chosen causes of several past years, which were solved by the Council for Advertising. In the end of the work there is presented the difference …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Olga Horová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14114

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management