Ing. Martin Kosour, BA

Master's thesis

Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi

Measuring tools of return of business/marketing investments and their practice use
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a měřením efektivity vynaložených zdrojů do marketingových a obchodních aktivit společnosti působící na B2B trhu v oblasti poskytování odborných informací v oblasti stavebního odvětví. Analyzovaná společnost spadá do kategorie malých a středních firem a pro účely diplomové práce bude označena jako „zvolená společnost“. Hlavním cílem je doporučit zvolené společnosti …more
Abstract:
This thesis deals with analysis and with evaluation of inputs efficiency to marketing and sales activities of a company providing data collection services from the building industry on B2B market. The company, to which the analysis is directed belongs to the SME (small and medium sized enterprises) segment and for the purposes of this thesis is called “selected company”. The thesis objective is to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Přemysl Písař, MBA
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní