Ing. Martin Kosour, BA

Diplomová práce

Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi

Measuring tools of return of business/marketing investments and their practice use
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a měřením efektivity vynaložených zdrojů do marketingových a obchodních aktivit společnosti působící na B2B trhu v oblasti poskytování odborných informací v oblasti stavebního odvětví. Analyzovaná společnost spadá do kategorie malých a středních firem a pro účely diplomové práce bude označena jako „zvolená společnost“. Hlavním cílem je doporučit zvolené společnosti …více
Abstract:
This thesis deals with analysis and with evaluation of inputs efficiency to marketing and sales activities of a company providing data collection services from the building industry on B2B market. The company, to which the analysis is directed belongs to the SME (small and medium sized enterprises) segment and for the purposes of this thesis is called “selected company”. The thesis objective is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Přemysl Písař, MBA
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní