Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi – Ing. Martin Kosour, BA
Ing. Martin Kosour, BA
Diplomová práce
Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi
Measuring tools of return of business/marketing investments and their practice use
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a měřením efektivity vynaložených zdrojů do marketingových a obchodních aktivit společnosti působící na B2B trhu v oblasti poskytování odborných informací v oblasti stavebního odvětví. Analyzovaná společnost spadá do kategorie malých a středních firem a pro účely diplomové práce bude označena jako „zvolená společnost“. Hlavním cílem je doporučit zvolené společnosti …víceAbstract:
This thesis deals with analysis and with evaluation of inputs efficiency to marketing and sales activities of a company providing data collection services from the building industry on B2B market. The company, to which the analysis is directed belongs to the SME (small and medium sized enterprises) segment and for the purposes of this thesis is called “selected company”. The thesis objective is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c4rfi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Přemysl Písař, MBA
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Veronika Porubčanová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Vaníková Vaníková -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Justová Justová -
Marketingové aktivity při vstupu modelů koncernu VW na trh ČR
Pavel Kolařík -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková