Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol – Bc. Kristýna MŇUKOVÁ
Bc. Kristýna MŇUKOVÁ
Diplomová práce
Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol
Self-harm among secondary school students
Anotace:
Tato práce se zabývá výskytem sebepoškozování u jedinců staršího školního věku. Cílem této práce je prozkoumat problematiku sebepoškozování z pohledu odborné veřejnosti, která s jedinci s těmito projevy chování přichází do kontaktu. Chceme zjistit, jak je problematika sebepoškozování v tomto věku rozšířena a jaké jsou nejčastější formy sebepoškozování. Zároveň chceme zjistit, jak se jedinec k odborníkovi …víceAbstract:
This work deals with the occurrence of self-harm in individuals of older school age. The aim of this work is to examine the issue of self-harm from the perspective of the professional public, which comes into contact with individuals with this behavior. We want to find out how widespread the problem of self-harm at this age is, what are the other forms of self-harm. At the same time, we want to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Charvát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MŇUKOVÁ, Kristýna. Sebepoškozování u žáků druhého stupně základních škol. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zvládání chudoby žen starších 60 let v prosperující společnosti
Jana HÁKOVÁ -
Copingové strategie a sebehodnocení dětí staršího školního věku
Jana ROZSYPALOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Dita Klicnarová -
Úspěšnost žáků primární školy v návaznosti na odklad školní docházky
Veronika OTÁHALOVÁ -
Primární prevence drogové závislosti ve volném čase pro mladší školní věk se zaměřením na město Písek
Jana HRUBÁ -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Kateřina ŠTENGLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva