Swaroop Muralinathan

Diplomová práce

Online impulsive buying behaviour in India

Online impulsive buying behaviour in India
Anotace:
Rychlý růst elektronického obchodování v Indii vedl k výraznému nárůstu online impulzivního nákupního chování. Tato studie si klade za cíl zhodnotit důležitost impulzivního nákupu na internetu a identifikovat faktory a situace, které k tomuto chování přispívají v indickém kontextu. Výzkum využíval přístup smíšených metod, kombinoval kvalitativní rozhovory a kvantitativní průzkum s 241 respondenty. …více
Abstract:
The rapid growth of e-commerce in India has led to a significant rise in online impulsive buying behavior. This study aims to evaluate the importance of impulse buying on the Internet and identify the factors and situations that contribute to this behavior in the Indian context. The research employed a mixed-methods approach, combining qualitative interviews and a quantitative survey with 241 respondents …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93819