Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku ZŠ v Domažlicích – Aneta KUKOLOVÁ
Aneta KUKOLOVÁ
Diplomová práce
Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku ZŠ v Domažlicích
Maths teaching by the Hejný method in the 1st and 2nd grade of elementary school in Domažlice
Anotace:
V diplomové práci, která nese název Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku v Domažlicích se nejprve zaměřuji na představení výuky matematiky Hejného metodou, jejího vývoje, principů na kterých je založena a pojmy s ní související jako je motivace a konstruktivismus. Dále na postoje, jejich stavbu, funkci, utváření a měření. Ve výzkumné části jsem se snažila zjistit pomocí sémantického diferenciálu …víceAbstract:
My diploma thesis called "Teaching Mathematics by Hejny method in Year 1 and 2 in Domažlice" deals with the method of Milan Hejný. Firstly, it introduces the method itself, its development and principles, which the method is based on. Secondly, concepts related to it like motivation and constructivism. Thirdly, it is focused on attitudes, their structure, function, formulation and measurements. I used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Dubec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUKOLOVÁ, Aneta. Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku ZŠ v Domažlicích. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost Hejného metody s motivací žáků v matematice
Tereza Tymrová -
Postoje studentů magisterského studia psychologie k trans* lidem
Bára Šarafínová -
Postoje ke smrti ve vztahu ke kvalitě života - životní spokojenosti.
Dominika Spínová -
Postoje k balbutikům: Porovnání stereotypů u jedinců, kteří mají přímou zkušenost s balbutiky, a u těch, kteří se s koktavostí nikdy nesetkali
Anežka Chlupáčková -
Postoje studentů k pojetí tělesné výchovy na vyšším stupni gymnázia
Zuzana Svobodová -
Postoje veřejnosti ke kriminalitě a její kontrole
Jana Krůtová -
Generace Z a její postoje k elektromobilitě
Hana Nachlingerová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková