Mgr. Martin Hrdý

Diplomová práce

Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+

COMMUNICATION OF PHARMACEUTICAL DIET SUPPLEMENTS TO TARGET GROUPS 50+ SITUATION ANALYSIS
Anotace:
Marketingoví specialisté jsou v komunikaci se segmentem 50 + evidentně v rozpacích a svoji nerozhodnost omlouvají a racionalizují. Perspektivu v komunikaci s generací 50+, kterou vnímají jako homogenní, „cenově citlivý segment“, vidí jen pro „tradiční“ (rozumějí známou), speciální (zohledňující stáří) a zdravou nabídku. Pokud se příslušnici generace 50+ cítí mladší, „nakupují stejně stejné produkty …více
Abstract:
Marketing specialists are clearly at a loss as far as communication with the segment 50+ is concerned, and they look for excuses and rational arguments for their indecision. The only prospect they see in the communication with the generation 50+, which they see as a homogenous, "price-sensitive segment", is in the "traditional" (meaning known), special (senior-oriented) and healthy offer. The members …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON