Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+ – Mgr. Martin Hrdý
Mgr. Martin Hrdý
Diplomová práce
Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+
COMMUNICATION OF PHARMACEUTICAL DIET SUPPLEMENTS TO TARGET GROUPS 50+ SITUATION ANALYSIS
Anotace:
Marketingoví specialisté jsou v komunikaci se segmentem 50 + evidentně v rozpacích a svoji nerozhodnost omlouvají a racionalizují. Perspektivu v komunikaci s generací 50+, kterou vnímají jako homogenní, „cenově citlivý segment“, vidí jen pro „tradiční“ (rozumějí známou), speciální (zohledňující stáří) a zdravou nabídku. Pokud se příslušnici generace 50+ cítí mladší, „nakupují stejně stejné produkty …víceAbstract:
Marketing specialists are clearly at a loss as far as communication with the segment 50+ is concerned, and they look for excuses and rational arguments for their indecision. The only prospect they see in the communication with the generation 50+, which they see as a homogenous, "price-sensitive segment", is in the "traditional" (meaning known), special (senior-oriented) and healthy offer. The members …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
Karolina ŠRÁMKOVÁ -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
Martin HRDÝ -
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Vliv přídavku stříbra na termické vlastnosti skla (GeS\dindex{2})\dindex{50}(Sb\dindex{2}S\dindex{3})\dindex{50}
Michaela Včeláková -
Strukturování tenkých vrstev chalkogenidového skla složení As\dindex{50}Se\dindex{50} pomocí elektronové litografie
Michal Kurka -
Vliv přídavku stříbra na vlastnosti skla (GeS\dindex{2})\dindex{50}(Sb\dindex{2}S\dindex{3})\dindex{50} & statistický model iontové vodivosti ve skelných materiálech
Max Fraenkl -
Specifika řízení hotelu o velikosti do 50 pokojů.
Adéla Kratochvílová