Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Jakub Marek
Bc. Jakub Marek
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Cílem je popsat, zhodnotit a porovnat nákupní atmosféru a merchandising u prodejní jednotky COOP TIP a PLUS JIP v Železné Rudě. Tyto jednotky byly vybrány záměrně, protože se obě zabývají prodejem potravin a zboží denní potřeby, cílí na stejnou skupinu zákazníků a jsou ve stejném městě. Ke sběru dat …víceAbstract:
The topic of this bachelore thesis is analysis of merchandising and shopping atmosphere of selected retail objects. The goal of the thesis is to describe, evaluate and compare shopping atmosphere and merchandising of COOP TIP and PLUS JIP retails in Železná Ruda. These objects were chosen by purpose, because both of them are concerned with selling groceries and goods of daily needs, they aim to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ckevk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Iveta GOLKOVÁ -
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kateřina Šebestová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová