Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Jakub Marek
Bc. Jakub Marek
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Cílem je popsat, zhodnotit a porovnat nákupní atmosféru a merchandising u prodejní jednotky COOP TIP a PLUS JIP v Železné Rudě. Tyto jednotky byly vybrány záměrně, protože se obě zabývají prodejem potravin a zboží denní potřeby, cílí na stejnou skupinu zákazníků a jsou ve stejném městě. Ke sběru dat …moreAbstract:
The topic of this bachelore thesis is analysis of merchandising and shopping atmosphere of selected retail objects. The goal of the thesis is to describe, evaluate and compare shopping atmosphere and merchandising of COOP TIP and PLUS JIP retails in Železná Ruda. These objects were chosen by purpose, because both of them are concerned with selling groceries and goods of daily needs, they aim to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ckevk/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREK, Jakub. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/xh2412/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Iveta GOLKOVÁ -
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
Aneta BAREŠOVÁ -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kateřina Šebestová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová