Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu – Ing. Tereza Fousková
Ing. Tereza Fousková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu
Marketing Strategy of Secondary Vocational Schools and Factors that Influence the Demand for Study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií SOŠ a faktory ovlivňujícími poptávku po studiu. Hlavním cílem práce je na základě dotazníkového šetření a standardizovaných rozhovorů určit, které vnější faktory ovlivňují poptávku po studiu na SOŠ, jaký názor mají žáci i vyučující na současnou marketingovou strategii SOŠ a její propagaci. Na základě vyhodnocených dat je zhodnocen současný stav a jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of secondary vocational schools and factors that influence the demand for study. The main objective of the thesis is to determine what external factors influence the demand for study, how the pupils and teachers evaluate the current marketing strategy and promotion of the schools. The current situation is assessed on the basis of the evaluated data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Milan Slavík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOUSKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xh3ldn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Pedagogy for Teachers of Vocational Subjects
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Vojtěch Karmazín -
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Strategie marketingového řízení firmy
Štěpán Pleyer -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Lukáš Sotona -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Veronika Bočková -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Vojtěch Karmazín -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Lukáš Sotona
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights