Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu – Ing. Tereza Fousková
Ing. Tereza Fousková
Bakalářská práce
Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu
Marketing Strategy of Secondary Vocational Schools and Factors that Influence the Demand for Study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií SOŠ a faktory ovlivňujícími poptávku po studiu. Hlavním cílem práce je na základě dotazníkového šetření a standardizovaných rozhovorů určit, které vnější faktory ovlivňují poptávku po studiu na SOŠ, jaký názor mají žáci i vyučující na současnou marketingovou strategii SOŠ a její propagaci. Na základě vyhodnocených dat je zhodnocen současný stav a jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of secondary vocational schools and factors that influence the demand for study. The main objective of the thesis is to determine what external factors influence the demand for study, how the pupils and teachers evaluate the current marketing strategy and promotion of the schools. The current situation is assessed on the basis of the evaluated data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Milan Slavík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOUSKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xh3ldn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Vojtěch Karmazín -
Marketingová strategie institucionalizovaného vzdělávání dospělých a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Strategie marketingového řízení firmy
Štěpán Pleyer -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Lukáš Sotona -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Veronika Bočková -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Lenka Fritschová -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Vojtěch Karmazín -
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Lukáš Sotona
Název
Vložil
Vloženo
Práva