Dramatické aktivity ve vyučování, jejich místo a funkce na 1. stupni ZŠ – Sidónia Féderová
Sidónia Féderová
Diplomová práce
Dramatické aktivity ve vyučování, jejich místo a funkce na 1. stupni ZŠ
Drama activities in teaching, their place and function at the 1st stage of primary school
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá výukou globálnych tém a predmetového učiva postupmi dramatickej výchovy. Cieľom práce bolo overiť možnosti dramatickej výchovy ako stratégie vyučovania pri výuke globálnych tém a učiva dalších predmetov na 1. stupni základnej školy. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti je priblížená situácia dramatickej výchovy v súčasnom slovenskom …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the teaching of global topics and curriculum of more subjects by means of drama education procedures. The aim of the work was to verify the possibilities of dramatic education as a teaching strategy in teaching global topics and in the curriculum of other subjects at the 1st stage of primary school. The work is divided into a theoretical and practical part. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15221
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
- Vedoucí: Anna TOMKOVÁ
- Oponent: Alžběta FERKLOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení a dramatická výchova
Lucie MATĚNOVÁ -
Festival Sítko - propagační strategie
Pavla Klára Urbášková -
Dramatická výchova ve výuce čtení na 1. stupni malotřídní školy
Pavla STARKOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Implementace nepovinného předmětu náboženství v kontextu etiky, jako principu při řízení školy a výuky žáků základní školy
Petr PTÁČEK -
Provázanost výuky na 1. stupni základní školy s udržováním kalendářních obyčejů ve vybraných obcích
Alžběta Baniová -
Kvalitativní sonda do výuky tělesné výchovy v 5. ročníku základní školy
Nikol Ballnérová -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová