Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka – Gabriela Medvecová
Gabriela Medvecová
Master's thesis
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Abstract:
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2997
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2007
- Supervisor: Radim Vlček
- Reader: Ondřej Kraus
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová