Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka – Gabriela Medvecová
Gabriela Medvecová
Diplomová práce
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Abstract:
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Radim Vlček
- Oponent: Ondřej Kraus
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová