Bc. Jan Vaňhara
Master's thesis
Úlohy pro výuku programování a robotiky
Assignments for the Tuition of the Introductory Courses in Programming and Robotics
Abstract:
Práce je zaměřena jako podpůrný materiál pro výuku programování v robotice. Využívá stavebnice Lego Mindstorms EV3. V příloze lze nalézt 3D modely úloh, návody na sestavení modelů, programy v Lego Mindstorms EV3 a programy v programovacím jazyku Java.Abstract:
Purpose of this thesis is the support material for teaching programming in robotics. Uses Lego Mindstorms EV3. The thesis contains 3D models of tasks, building guides, programs in the Lego Mindstorms EV3 and programs in the Java programming language.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňhara, Jan. Úlohy pro výuku programování a robotiky. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Jana KADLEČÍKOVÁ -
Tvorba knihovny pro podporu řízení a sběru dat z robotických zařízení Lego Mindstorms EV3 a humanoidního robota Nao
Martin PRÁŠEK -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL
Martin Šrámek -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA