Úlohy pro výuku programování a robotiky – Bc. Jan Vaňhara
Bc. Jan Vaňhara
Diplomová práce
Úlohy pro výuku programování a robotiky
Assignments for the Tuition of the Introductory Courses in Programming and Robotics
Anotace:
Práce je zaměřena jako podpůrný materiál pro výuku programování v robotice. Využívá stavebnice Lego Mindstorms EV3. V příloze lze nalézt 3D modely úloh, návody na sestavení modelů, programy v Lego Mindstorms EV3 a programy v programovacím jazyku Java.Abstract:
Purpose of this thesis is the support material for teaching programming in robotics. Uses Lego Mindstorms EV3. The thesis contains 3D models of tasks, building guides, programs in the Lego Mindstorms EV3 and programs in the Java programming language.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňhara, Jan. Úlohy pro výuku programování a robotiky. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Jana KADLEČÍKOVÁ -
Tvorba knihovny pro podporu řízení a sběru dat z robotických zařízení Lego Mindstorms EV3 a humanoidního robota Nao
Martin PRÁŠEK -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL
Martin Šrámek -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA