Bc. Hana Ciprová

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s.

The analysis of the marketing strategy of the JUTA company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti ? umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova …více
Abstract:
The dissertation deals with the marketing strategy of the company JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. In the theoretical part, there are defined the basic terms of the strategic marketing, the practical part deals with the characteristic of the company JUTA, a.s., and further deals with one of the specific product of the company - the artificial turf called JUTAgrass, its marketing strategy and analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ciprová, Hana. Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku