Bc. Jiří Čadek

Diplomová práce

Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání

Branding as a competitive advantage in the practice of family business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumným šetřením na téma Branding jako konkurenční výhoda v praxi rodinného podnikání. Cílem této diplomové práce je zjistit a vyhodnotit míru uplatňování brandingu v prostředí rodinných firem v oboru autoškolství ve smyslu cíleného budování dobré pověsti konkrétního subjektu (vnímání subjektu ze strany zákazníků) zejména pomocí vytváření jeho dobrého jména jako svébytné …více
Abstract:
The diploma thesis deals with a research investigation on the topic of branding as a competitive advantage in the practice of family business. The aim of this thesis is to determine and evaluate the application of branding in the environment of family companies in the field of driving school in terms of targeted building a good reputation of the entity (perception of the entity by customers), especially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní