Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR – Mgr. Marek ADAMÍK
Mgr. Marek ADAMÍK
Master's thesis
Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR
Communication and the effects of new religious movements in Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci nových náboženských hnutí v České republice vycházející z východní nábožensko-filozofické tradice - hinduismu a buddhismu. Snaží se odpovědět na otázku, zda a do jaké míry se na jejich rostoucí popularitě podílí komunikace s okolním světem. Teoretická část vymezuje postavení nových náboženství v českých kulturních podmínkách a jejich vztah k marketingu …moreAbstract:
This master thesis focuses on the communication of new religious movements in the Czech republic based on eastern religious-philosophical traditions - hinduism and buddhism. It seeks to answer the question whether and to what extent is the growing popularity influenced by communication with the outside world. The theoretical part define the status of new religious movements in the Czech cultural conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2009
Identifier:
10549
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMÍK, Marek. Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v ČR. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Vybraná nová náboženská hnutí a jejich mediální obraz v českých sdělovacích prostředcích
Tereza VLKOVÁ -
Pohled společnosti na sekty a nová náboženská hnutí v České republice po roce 1989
Jiří Dusík -
Pohled společnosti na sekty a nová náboženská hnutí v České republice po roce 1989
Jiří Dusík -
Změna mediálního obrazu nových náboženských hnutí v ČR: Případová studie Hnutí Hare Krišna
Petr Svoboda -
Nová náboženská hnutí
Petra JANÍKOVÁ -
Nová náboženská hnutí s asijskými kořeny v Libereckém kraji a jejich postoj k registraci státem
Tereza Havelková -
Nová náboženská hnutí: Od sebezdokonalování k sebedestrukci
Renáta Schreierová