Moderní nástroje internetového marketingu – Bc. Barbora Žákovcová
Bc. Barbora Žákovcová
Diplomová práce
Moderní nástroje internetového marketingu
Modern internet marketing tools
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou moderní nástroje internetového marketingu. Teoretická část se zabývá teorií internetového marketingu, současnými trendy v online komunikaci, které hýbu mediálním světem. V poslední kapitole teoretické části se práce věnuje plánování a realizaci online kampaně. Praktická část promítá mé pracovní zkušenosti z prostředí internetového provozovatele, kde jsem načerpala mnoho …víceAbstract:
The topic of the masters project is modern internet marketing tools. The theoretical part deals with the theory of internet marketing, current trends in online communication that move the media world. In the last chapter of the theoretical part deals with the planning and the implementation of online campaigns. The practical part reflects my work experience from environment of internet operator. In …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix internetový marketing online marketing marketingová komunikace komunikační mix reklama trendy mediální plánování obsahový marketing Marketing marketing mix internet marketing marketing communication communication mix advertising trends media planning content marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uue9q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev