Bc. Barbora Žákovcová

Diplomová práce

Moderní nástroje internetového marketingu

Modern internet marketing tools
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou moderní nástroje internetového marketingu. Teoretická část se zabývá teorií internetového marketingu, současnými trendy v online komunikaci, které hýbu mediálním světem. V poslední kapitole teoretické části se práce věnuje plánování a realizaci online kampaně. Praktická část promítá mé pracovní zkušenosti z prostředí internetového provozovatele, kde jsem načerpala mnoho …více
Abstract:
The topic of the masters project is modern internet marketing tools. The theoretical part deals with the theory of internet marketing, current trends in online communication that move the media world. In the last chapter of the theoretical part deals with the planning and the implementation of online campaigns. The practical part reflects my work experience from environment of internet operator. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní