Consumers and E-commerce in Vietnam - Case Study of Shopee Platform – Dung Tran Thi Thuy
Dung Tran Thi Thuy
Bakalářská práce
Consumers and E-commerce in Vietnam - Case Study of Shopee Platform
Abstract:
E-commerce is a form of business that is increasingly popular and becoming a trend in Vietnam. E-commerce platforms are constantly being born and developing, of which Shopee is the leading e-commerce platform with a large number of users in the Vietnamese market. Therefore, this study aims to understand consumer behavior towards e-commerce in Vietnam, evaluate factors affecting consumers’ online purchasing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
- Oponent: Michal Malý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Housing bubble and real estate consumer behavior in Vietnam
Ngoc Thanh Nhan Nguyen -
Students Consumer Behavior on Mobile Phone Market
Hoai Thu Tran
Název
Vložil
Vloženo
Práva