Bc. Jakub Lustyk

Diplomová práce

Model zákaznické segmentace vybraného podniku

Model of customer segmentation of the given company
Anotace:
Předmětem diplomové práce na téma „Model zákaznické segmentace vybraného podniku“ je implementace mých dosavadních poznatků a vědomostí o marketingu a marketingových analýzách do konkrétního podniku Hypoxie Group s.r.o. Situační marketingová analýza a poznání vnitřního a blízkého prostředí firmy a stanovení sil, které působí na podnik povedou k vytvoření nové podnikové strategie. Daná strategie sestavena …více
Abstract:
The subject of this diploma theses „The model of customer segmentation“ is to implement my actual knowledge about marketing and marketing analysis into a particular company Hypoxie Group. Situational marketing analysis and the knowledge of inner and micro environment of the company with a setting of powers that interact with a company itself will lead into a new company strategy. This new strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní