Bc. Jakub Lustyk

Master's thesis

Model zákaznické segmentace vybraného podniku

Model of customer segmentation of the given company
Abstract:
Předmětem diplomové práce na téma „Model zákaznické segmentace vybraného podniku“ je implementace mých dosavadních poznatků a vědomostí o marketingu a marketingových analýzách do konkrétního podniku Hypoxie Group s.r.o. Situační marketingová analýza a poznání vnitřního a blízkého prostředí firmy a stanovení sil, které působí na podnik povedou k vytvoření nové podnikové strategie. Daná strategie sestavena …more
Abstract:
The subject of this diploma theses „The model of customer segmentation“ is to implement my actual knowledge about marketing and marketing analysis into a particular company Hypoxie Group. Situational marketing analysis and the knowledge of inner and micro environment of the company with a setting of powers that interact with a company itself will lead into a new company strategy. This new strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní