Jan RÁDL
Bakalářská práce
Editor pro stavebnici Hubelino
Editor for Hubelino building kit
Anotace:
Práce se zabývá vývojem editoru kuličkových drah stavebnice Hubelino v herním enginu Unity. Je podrobně popsán postup tvorby klíčových mechanismů editoru, včetně uživatelského rozhraní. Dále je popsán způsob generování instrukcí ke stavbám vytvořených v tomto editoru. V závěru je poskytnuta uživatelská příručka.Abstract:
Thesis deals with the development of an editor for Hubelino marble run building kits. This thesis describes in detail the process of creating the key mechanisms of the editor, including user interface. It also describes the way of generating instruction for buildings created in this editor. A user manual is provided at the end.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: doc. RNDr. Jan Konečný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÁDL, Jan. Editor pro stavebnici Hubelino. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika - specializace Programování a vývoj software
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Vizualizace objektů v rozšířené realitě s využitím Unity engine.
Ondřej URBANČÍK -
Komponenty v Unity
Nikola Valvodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva