Jana Dufková

Bakalářská práce

Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, kde klade důraz především na specifika, která jsou daná věkem cílové skupiny zákazníků. Dále se práce zabývá vizuální identitou firmy. Práce analyzuje trendy marketingové komunikace, a to s ohledem na různé generace. Na základě toho pak v praktické části navrhuje vizuální a komunikační styl firmy. Součástí praktické části je dotazníkové …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication, where it emphasizes the specifics that are determined by the age of the target group of customers. Furthermore, the work deals with the visual identity of the company. The thesis analyzes trends in marketing communication, with regard to different generations. Based on this, in the practical part, he designs the visual and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dufková, Jana. Návrh komunikačního a vizuálního stylu firmy respektující preference různých věkových kategorií. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní