Interaktivní tabule jako výukový prostředek v MŠ – Markéta SÁDOVSKÁ
Markéta SÁDOVSKÁ
Bakalářská práce
Interaktivní tabule jako výukový prostředek v MŠ
Interactive whiteboard as an educational means in preschool education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití interaktivní tabule v prostředí mateřských škol. Hlavním cílem práce je vytvořit výukový materiál, který je zařazen do kontextu výchovy a vzdělávání v mateřské škole. Vytvořený materiál všestranně respektuje vývojové zvláštnosti dětí předškolního věku a pozitivně stimuluje jejich přirozený vývoj. Teoretická část reflektuje jak témata výchovy dětí v současném …víceAbstract:
The bachelor thesis inquiries into use of an interactiv board in a kindergarten environment. Main goal is to create an educational system, that is put into a context of upbringing and education in the kindergarten. Created system versatilely respects development differences of children in preschool age and positively stimulates children´s natural growth. Teoreticall part reflects not only on a topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Círus
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÁDOVSKÁ, Markéta. Interaktivní tabule jako výukový prostředek v MŠ. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost
Tomáš Koráb -
Proměny přístupu k předškolnímu vzdělávání po nástupu komunistického režimu roku 1948
Karolína Zichová -
Využití interaktivní tabule při vzdělávání dětí předškolního věku
Jana KLENOVCOVÁ -
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání
Michaela Daňková -
Využití interaktivní tabule v předškolním vzdělávání
Barbora KOZÁKOVÁ -
Využití interaktivní tabule v rámci rozvoje komunikačních schopností dětí předškolního věku
Monika Ondrejková -
Interaktivní tabule v předškolní přípravě
Žaneta NÁJEMNÍKOVÁ