Pavel Bolcek

Bakalářská práce

Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech

Effectiveness Of Printed Advertising In Computer Magazines
Anotace:
Herní časopisy začínají ztrácet zájem u mladé generace. Nahrazují je herní weby, videa na YouTube a sociální sítě, které se stávají čím dál více oblíbené, především díky snadné své dostupnosti. Bakalářská práce se zaobírá efektivitou tištěné inzerce v herních časopisech jakožto médiem, které je stále využíváno inzerenty různých odvětví. V teoretické části rozebírá historii reklamy, převážně tištěné …více
Abstract:
Gaming magazines are no longer in the main interest of young generation. They are getting replaced by gaming websites, YouTube videos and social networks which are getting more popular among their target group thanks to their accesibility. Bachelor thesis deals with the effectiveness of printed advertising in gaming magazines, as a form of advertising that is still used by advertisers from various …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bolcek, Pavel. Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace