Bc. Jitka Miškovská

Diplomová práce

Komunikační strategie Galerie Kladno

Galerie Kladno Communication Strategy
Anotace:
Tématem práce je analýza komunikační strategie nové volnočasové instituce Galerie Kladno. V r. 2013 vznikl na místě původní galerie obrazů moderní multifunkční podnik s možností kulturního i gastronomického vyžití. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením pojmů neziskový sektor a typologií tohoto sektoru. Charakterizuje typické marketingové nástroje, cílovou skupinu, věnuje se pojmu art marketing …více
Abstract:
The subject of this thesis is Communication Strategy of new institution Galerie Kladno. The new modern multifunction institution with gastronomy and cultural activities was opened in 2013 in place of original gallery. This works concentrates in its theoretical parts on explaining of the terms like non - profit organization and typologies of this. The work characterizes typical marketing tools, target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní