Komunikační strategie Galerie Kladno – Bc. Jitka Miškovská
Bc. Jitka Miškovská
Diplomová práce
Komunikační strategie Galerie Kladno
Galerie Kladno Communication Strategy
Anotace:
Tématem práce je analýza komunikační strategie nové volnočasové instituce Galerie Kladno. V r. 2013 vznikl na místě původní galerie obrazů moderní multifunkční podnik s možností kulturního i gastronomického vyžití. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením pojmů neziskový sektor a typologií tohoto sektoru. Charakterizuje typické marketingové nástroje, cílovou skupinu, věnuje se pojmu art marketing …víceAbstract:
The subject of this thesis is Communication Strategy of new institution Galerie Kladno. The new modern multifunction institution with gastronomy and cultural activities was opened in 2013 in place of original gallery. This works concentrates in its theoretical parts on explaining of the terms like non - profit organization and typologies of this. The work characterizes typical marketing tools, target …víceKlíčová slova
Komunikační strategie marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingový mix event reklama podpora prodeje sponzoring nezisková organizace. Communication strategy Marketing communication Integrated Marketing Communication Marketing mix Advertising Sales promotion Sponsorship Non-profit organization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r7x4i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
PR a fundraisingový plán dané neziskové organizace (komparace veřejné a soukromé neziskové organizace)
Jaromíra Veselá -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová