Bc. Petr Synek

Master's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
V této diplomové práci se věnuji realizaci marketingového výzkumu pro internetový portál TopDesigner.cz se zaměřením na zadavatele grafických prací a jejich nákupní chování. Cílem výzkumu je identifikace a analýza faktorů, které zadavatele nejvíce ovlivňují při rozhodování o využití služeb zkoumaného projektu. V teoretické části uvádím potřebná východiska pro pochopení procesu marketingového výzkumu …more
Abstract:
This thesis looks at the implementation of marketing research for the TopDesigner.cz Internet portal, with focus on customers for graphics and their buying behavior. The aim of the research is to identify and analyze the factors that most concern customers when deciding whether to use the services of the researched project. The theoretical part includes the necessary starting point for understanding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta