Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s. r. o. – Bc. Michal Brzoň
Bc. Michal Brzoň
Diplomová práce
Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s. r. o.
Communication Mix Modernisation for Band Servis CZ s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá modernizací komunikačního mixu společnosti Band Servis CZ s. r. o. včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. Práce obsahuje dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část představuje společnost a hodnotí její dosavadní ekonomické výsledky a analyzuje komunikační …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the modernization of the communication mix of Band Service CZ s. r. o., including cost, time and risk analysis. The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part presents the findings from the field of marketing, marketing and communication mix. The analytical part presents the company and evaluates its current economic performance and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brzoň, Michal. Modernizace komunikačního mixu firmy Band Servis CZ s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová