Zuzana Fuxová

Diplomová práce

Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp

Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Anotace:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací …více
Abstract:
The thesis analyses and evaluates a marketing strategy of the Grandhotel Pupp in comparison with its direct competitor, the Ambassador Grandhotel Narodni dum. The thesis focuses mainly on evaluating the online atributes of the marketing strategy including the online presentation of the hotel on all distribution channels the hotel uses. The main emphasis is put on current trends, because in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Jiřina Jenčková
  • Oponent: Lenka Kauerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49998

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch