Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem – Marcela Zámrská
Marcela Zámrská
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem
Analysis of Marketing Mix Tools in FORMAT, s.r.o. Bystřice pod Hostýnem
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nástrojů marketingového mixu ve firmě Format s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem. Na základě poznatků získaných z odborné literatury, které jsem uvedla v teoretické části, nejprve popisuji stávající situaci ve firmě. Metoda popisu je zvolena pro názornost a správné uvedení do problematiky. Následně analyzuji jednotlivé nástroje: produkt, cena, distribuce a propagace …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix tools in Format Company Ltd. Based on the findings from the literature, which I mentioned in the theoretical part, I describe the current situation in the company. Method used for description is selected to illustrate and correctly introduce the topic. Afterwards the individual tools are analyzed: product, price, distribution (place …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2014
- Vedúci: Hana Kalinová
- Oponent: Daniel Šenk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40092
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová