Marcela Zámrská

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem

Analysis of Marketing Mix Tools in FORMAT, s.r.o. Bystřice pod Hostýnem
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nástrojů marketingového mixu ve firmě Format s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem. Na základě poznatků získaných z odborné literatury, které jsem uvedla v teoretické části, nejprve popisuji stávající situaci ve firmě. Metoda popisu je zvolena pro názornost a správné uvedení do problematiky. Následně analyzuji jednotlivé nástroje: produkt, cena, distribuce a propagace …viac
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix tools in Format Company Ltd. Based on the findings from the literature, which I mentioned in the theoretical part, I describe the current situation in the company. Method used for description is selected to illustrate and correctly introduce the topic. Afterwards the individual tools are analyzed: product, price, distribution (place …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 1. 2014
  • Vedúci: Hana Kalinová
  • Oponent: Daniel Šenk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40092