Bc. Tomáš Hloušek
Master's thesis
Online marketing vybrané firmy
Online marketing of selected company
Abstract:
Marketing se v posledních letech vyvíjí a mění rychleji, než mnoho společností stačí reagovat. V internetové podobě je to ještě dynamičtější a složitější se udržet v hyperkonkurenčním prostředí. Tato diplomová práce se zabývá analýzou online marketingu společnosti Park Golf a.s. a její komunikace k zákazníkům. V teoretické části jsou vysvětleny online komunikační prostředky a jejich správné využití …moreAbstract:
In recent years marketing has ben evolving and changing faster than many companies are able to react. In the online form it is even more dynamic and difficult to keep up in the hyper-competitive environment. This diploma thesis is focused on the online marketing analysis of the company called Park Golf a.s. and its communication towards the costumers. In the theoretical part are explained online communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w44li/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá