Média jako součást manipulace v občanské společnosti (V. Farkas, N. Chomsky) – Bc. Radek Havlíček
Bc. Radek Havlíček
Bakalářská práce
Média jako součást manipulace v občanské společnosti (V. Farkas, N. Chomsky)
Media as a part of manipulation in civil society (V. Farkas, N. Chomsky)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pohledem na mediální problematiku očima Viktora Farkase a Noama Chomského. Za pomocí kritické analýzy textu mapuje, jaký mají média vliv na život občana v demokratické společnosti. Odhaluje také nejdůležitější historické postavy spjaté s propagandou a vykládá vybrané události, které jsou v médiích mnohdy neprezentované. Práce je strukturována do pěti hlavních částí. V úvodní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with media issue in Viktor Farkas and Noam Chomsky’s point of view. Through critical analysis of the text surveys the media’s influence on life of a citizen in democratic society. It reveals the most important historical figures connected with propaganda. Furthermore, it interprets selected events which are in many cases not presentable in media. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fsyvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Marta Goňcová, CSc.
- Oponent: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hromadné sdělovací prostředky v informační společnosti
Štěpán Vydrař -
Možnosti masových médií v moderní informační společnosti
Lukáš Bernat -
Vliv masmédií na společnost
Lucie Khauerová -
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Lucie Hejtmánková -
Manipulace a propaganda ve vybraných dystopických románech
Gabriela Fabry -
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaně související s americkým radarem v Brdech
Martin Křenek -
Jazyková manipulace a propaganda v dílech Jana Hostáně pro děti a mládež
Adéla KOLÁŘOVÁ -
Umělá inteligence jako nástroj politické manipulace a propagandy
Jaroslav Štolc