Nikola Lasáková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu čaje v maloobchodě

Merchandising Analysis of Tea in the Retail Outlets
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce byla analýza merchandisingu čaje značky Pickwick v maloobchodních jednotkách. Výzkum probíhal prostřednictvím kvalitativní analýzy. Primární data byla shromažďována metodou pozorování. Zjištěné výsledky této práce lze využít pro zdokonalení prezentace výrobků, upoutání pozornosti, systému umístění a uložení, materiálů P. O. S. komunikace, apod.
Abstract:
The aim of my bachelor thesis was to merchandising analysis of the Pickwick tea brand in the retail outlets. The research was performed by using qualitative analysis. The primary data was collected by a method of observing. The results found in the thesis can be used for implementing the presentation of the product, for drawing attention, implementing the system of placement and storage, materials …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Petra Krbová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod