Petr Voruda

Bachelor's thesis

Obchodní a marketingové využití internetu v e-shopu s hudebními nástroji Music City

Business and marketing usage of the internet in the musical instrument e-shop Music City
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem internetu, bez kterého si současnost dokážeme jen těžko představit, a vztahuje se k e-shopu s hudebními nástroji Music City. Práce osvětluje vývoj internetu a fakta, na kterých závisí přístup k němu. Dále je popsáno využití internetu převážně pro komerční účely a jsou nastíněny způsoby založení e-shopu. Cílem praktické části je představit Music City z komplexního …more
Abstract:
The bachelor thesis elaborates on the phenomenon internet, which nowadays rules our lives and affects the musical instruments e-shop Music City as well. The thesis describes the evolution of the internet and deals with the facts, on which the access to internet depends. Furthermore the thesis relates to the usage of the internet for commercial purposes and the ways of establishing e-shop are discussed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Květa Olšanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54494

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod