Obchodní a marketingové využití internetu v e-shopu s hudebními nástroji Music City – Petr Voruda
Petr Voruda
Bachelor's thesis
Obchodní a marketingové využití internetu v e-shopu s hudebními nástroji Music City
Business and marketing usage of the internet in the musical instrument e-shop Music City
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem internetu, bez kterého si současnost dokážeme jen těžko představit, a vztahuje se k e-shopu s hudebními nástroji Music City. Práce osvětluje vývoj internetu a fakta, na kterých závisí přístup k němu. Dále je popsáno využití internetu převážně pro komerční účely a jsou nastíněny způsoby založení e-shopu. Cílem praktické části je představit Music City z komplexního …moreAbstract:
The bachelor thesis elaborates on the phenomenon internet, which nowadays rules our lives and affects the musical instruments e-shop Music City as well. The thesis describes the evolution of the internet and deals with the facts, on which the access to internet depends. Furthermore the thesis relates to the usage of the internet for commercial purposes and the ways of establishing e-shop are discussed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54494
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Květa Olšanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Musical Instruments and Genres among Minangkabau, West Sumatra
Gabriela Szabová -
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková -
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Softwarový projekt - Webová aplikace "E-SHOP"
Vít Burda