Aplikace teorie her v deskových hrách – Miroslav Ježík
Miroslav Ježík
Diplomová práce
Aplikace teorie her v deskových hrách
Application of Game Theory in Board Games
Anotace:
Práce se zabývá problematikou teorie her a implementací umělých inteligencí s aplikací strategií za účelem zlepšení schopnosti provádět tahy. Zvolená modelová hra je Dáma pro tři hráče. Jednotlivé strategie jsou nejprve rozebrány z pohledu teorie her a jsou také definovány všechny potřebné vzorce ke správné funkci těchto strategií. Následně jsou implementovány algoritmy k výpočtu tahů umělé inteligence …víceAbstract:
Master’s thesis is focused on game theory and implementation of artificial intelligences, together with application of strategies, that are supposed to improve ability of those artificial intelligences to make proper turns in games. Game, that was chosen here is Checkers for three players. All strategies are first described from perspective of game theory and after there were defined all required formulas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Dvorský
- Oponent: Pavla Dráždilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod umělé inteligence v tic tac toe a piškvorkách
Filip Kocián -
Umělec a umělá inteligence
Tereza Tara Pešková -
Automatizace tvorby programů v prostředí LabVIEW pomocí genetických algoritmů s využitím prvků umělé inteligence
Pavel Kodytek -
Vnímání algoritmů umělé inteligence věkovou skupinou 13–30 let
Petra Vokálová -
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák