Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie – Mgr. Tereza Čepeláková
Mgr. Tereza Čepeláková
Master's thesis
Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie
Distance education in the primary school during the covid-19 pandemic: a case study
Abstract:
Diplomová práce se zabývá distanční výukou v době covidové pandemie, a to konkrétně ve vybraném období od března roku 2020 do června roku 2021. V teoretické části je shrnuto dosavadní zjištění o pojetí, možnostech a průběhu distanční výuky. Empirická část je zaměřena na jednu třetí třídu a její fungování během distanční výuky. Do výzkumu se zapojili paní učitelka, žáci i zákonní zástupci. Diplomová …moreAbstract:
The diploma thesis deals with distance education during a covid pandemic, specifically in the selected period from March 2020 to June 2021. The theoretical part summarizes the current findings about concept, possibilities and course of distance education. The empirical part is focused on one specific third class and its functioning during distance education. Teacher, pupils and parents took part in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n5kt1/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEPELÁKOVÁ, Tereza. \textit{Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/xj47zy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak
Ivo Schmid -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education
Simona Kramosilová -
Distance Learning for ESL Learners at Upper Secondary Czech School
Marek Svajčík -
On-line vyučování předmětu Fyzika na SŠ v období covidu
Jan MÁTL -
Možnosti on-line výuky v době mimořádných opatření
Jiří Zambal -
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová