Artur Galstyan

Bakalářská práce

Marketingová komunikace při budování značky zaměstnavatele

Marketing communication in employer brand building
Anotace:
Hlavním cílem této kvalifikační práce je v teoretické a praktické rovině popsat marketingovou komunikaci v procesu budování značky zaměstnavatele. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů značka a značka zaměstnavatele, včetně metod budování značek a marketingových kanálů. Praktická část práce je zaměřena na komunikaci značky zaměstnavatele Pivovarů Staropramen a vnímání této značky mezi její …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to both theoretically and practically explain marketing communication in the process of employer brand building. The theoretical part focuses on defining brand and employer brand including brand building methods as well as marketing communication channels. The thesis then focuses in its practical part on the specific case of Pivovary Staropramen's employer brand communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57643