Markéta Kodetová

Bakalářská práce

Klady a zápory event marketingových akcí

Positives and Negatives in Event Marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění kladů a záporů event marketingových akcí. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je nejprve popsána a vysvětlena marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, event marketing a samotný event. V analytické části je použita metoda dotazování na klady a zápory event marketingových akcí. Dále je …více
Abstract:
The objective of this Bachelor´s Dissertation is to identify the Negatives and Positives of Event Marketing. The thesis is divided into the three parts: the theoretical, the analytical and the proposal part. The theoretical part describes and explains the topic of Marketing Communication, Communication Mix, Public Relations, Event Marketing and Event. In the analytical part a questionnaire is used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze