Bc. Marie Chladilová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová strategie
Marketing Strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl vysvětlit, co je to marketingová strategie podniku a čím je tvořena. Hlavní část práce se věnuje podniku Knihkupectví X. Je v ní popsána jeho současná marketingová strategie. Dále tato část bakalářské práce obsahuje návrhy marketingové strategie pro podnik, vyhodnocení jejich efektivnosti a návrh harmonogramu.Abstract:
This bachelor thesis aims to explain what is the marketing strategy of a company and what it consists of. The main part of the thesis is devoted to the company Knihkupectví X. It describes its current marketing strategy. Furthermore, this part of the bachelor thesis contains proposals for a marketing strategy for the enterprise, an evaluation of their effectiveness and a proposal for a timetable.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2022
Identifier:
https://is.sting.cz/th/cpu96/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2022
- Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Reader: Ing. David Král, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola Sting, o.p.s.STING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economics and management / Management SME
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie NO Prague Business Toastmasters
Ivan Vasilev -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno